Tuesday, May 27, 2008

selamat menjadi 25 tahun;

(aku hanya benarkan org2 yg rapat saja panggil nick lin sebabnya aku tak sukakan nama lin itu. aku pun tak faham macam mana org bole mula panggil aku lin.)

lucky cake ni tak hancur sebabnya kami menjerit sakan dalam kereta sepanjang perjalanan balik dari kg melayu subang ke seri kembangan. untuk pengetahuan semua, hanya dengan getar suara gabungan kami bertiga yg high-pitch, kebarangkalian untuk cake ni berkecai dengan sendirinya adalah amat tinggi.


(gambar sengaja dikaburkan bagi menyembunyikan identiti sebenar)

dua orang di atas ni la dalang yang berpakat dengan mr. boyfriend, kononnya nak buat surprise pada malam harijadi aku. walaupun jadi tak berapa surprise, aku tetap happy. we went to la la chong seafood restaurant at kampung melayu subang and makan seafood bagai nk mampus, aku curi2 tgk bil makan kami, alamak nak dekat rm200 ok! pesanan ringkas, "dear housemates, next time kita tak payah membazir makan sampaikan beratus-ratus ok. anyhow, seafood itu terbaik.


jadinya, last nite, kami tidur dalam keadaan kekenyangan & keletihan. terima kasih housemates sekalian. terima kasih ahmad razin ahmad faudzi.