Friday, August 15, 2008

x-gig at zouk, 23rd August 2008

aku bukan garang, cuma am hard to please. aku kelihatan cold & snobby like that, but i believe am not. so, macam mana aku nak pergi kat sorang2 and explain yg aku tak garang, cuma aku malu & sikit ignorance. kelemahan la tu kan? so? takkan manusia tiada kelemahan? takkan manusia perfect? takkan kau perfect? kalau kau berbuat baik pada aku, mana mungkin aku balas jahat? kadang2, bila kau buat jahat pada aku pun, aku tetap buat baik. tak cukup lagi?
hujung minggu yg sudah, we had fun at zouk. mocca sounded perfect exactly macam mendengar cd mereka. yes. kami tak berkesempatan bergambar bersama mocca. kami rasa terlalu kerdil untuk chase them up & buat muka tebal ajak bergambar. hum.. aku dipaksa untuk berbuat peramah on stage walaupun i believe that i need not to pretend that sebab aku percaya orang yg datang utk mendengar music bukan pentingkan communication skill band on stage? yes?
padahnya, orang mula judge macam2. tapi, mulut, fikiran & perasaan manusia ni bukan hak manusia lain untuk mengawalnya. cukuplah when i said, i tried. tak cukup lagi?
sabtu ini, adalah hari convocation aku. aku dah siapkan draft speech yg bakal aku tuturkan nanti. seriously, speech aku sgt bosan. so, aku decide not to share them with u guys. ngeh. after convocation, i have to rush to zouk again. we'll be playing as 1 of open act band on that day. this time, aku nekad, naik, capai mike, menjerit dgn nada sumbang, cakap terima kasih & turun dgn hati yg puas. cukup?