Wednesday, July 13, 2011

bercinta & berkeluarga;

here. sampai lagi aku di sini, dalam situasi di mana aku perlu squeeze dalam2 akal fikiran aku utk buat the best decision at this point of time in life. tentang kerja, kerjaya & keluarga. kalau dulu, aku boleh kata aku ingin lari jauh2 tinggalkan semua, bertapa di pulau idaman tempat tiada siapa boleh cari aku, sekarang biar apapun terjadi, tak mungkin aku tinggalkan iman. kata mama, susah cemanapun, aku kena harung juga sebab now aku ada iman. aku nak merungut perihal duit tak pernah cukup. masa tak pernah cukup. jangankan nak melepak berjam2 habiskan masa di kedai mamak layan teh tarik dgn kawan2 or nak melaram tukar ganti 5-6 round baju sebelum keluar, kalau aku dapat mandi & duduk dalam bilik air lebih dari 5 minit aku dah cukup bersyukur. mana nak kejar buat itu ini, mana nak tatap muka iman yg aku sayangi, mana nak fikir campaign raya tahun ni untuk empire shopping gallery, sudah bila nak fikir pasal diri sendiri? dalam banyak2 perkara menghentam aku sekarang, suddenly ada curiosity membuak2 dalam hati aku nak tau apa ada dalam hati ahmad razin ahmad faudzi.... aku rindu kami yg dulu..